Forever Young

My Bestie :)
Friday, September 30, 2011 ? 0 Atashinchi ?





meh nak story sikit pasal bestie saya nehh :)

1) gambar first sekali tuhh nama dye Syarifah Nor Fatihah .. panggil dye tyhaa jehh .. dye seorang yang baik dan caring .. HOHO :) jangan tak tahuu .. Dye dah ada boyfiee tau ? Kapten Pygie :) Hehe .. thanks sebab jadi bestie saya Tyhaa :) I LOVE YOU TYHAA .. :)

2) gambar second tuhh nama dye NUR ELESYA .. pendek je kan? samelahh macam saya .. HOHO :) dye pun dah berpunyaa jugak tauu ? dye seorang yg baek dan selalu bagi saya semangat :) thankss a lot Cha .. ILOVE YOU NUR ELESYA :)

3) gambar third nihh nama dye FATIN SYUHADA ... pnggil dye fatin :) dye seorang yag baik dan caring jugak :) dye tak berpunyaa lagi okeyy :) bolehh lah ejass dye .. auwww ! <3 hahaha .. saya sayang awak FATIN SYUHADA :)

4) gambar nihh plak saya bersama SITI NAJWA .. auww! jangan tak tahu dye nihh pun bestie saya jugakk :)dye pun maybe dah berpunya :) hihi .. saya sayang awak SITI NAJWA :)

5) gambar akhir sekaLi , wawa ngan aniss .. auwww ! anis .. seorang yang sangat periang <3 hee , saya sayang awak anis .. ILOVE YOU ANIS SHUADAH .. 


*saya ada lagihh nak share bestie saya .. but mata nihh dah sepedd .. xleyhh bukak dahh ..so , lain kali saya share :)


xoxo dieyla :)







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction